Lördg 7/6-2014

Det bästa  med att  vakna i dag  var  när  liten fröken kl 06:50 vaknar  ropar  Mamma  så svarar jag  godmorgon , Denise   då säger hon där  pekar på sin syster  Isabelle . När jag säger att  hon sover   då sätter hon sig  vi legot leker  själv ;)   ,  Sen  gick sambon upp vid  07:30 ca   för  sätta  på sig linserna   så ( han ser  vart  vi är  ) :P  .  sen frågar  vi Denise om hon vill ha frukost  då kommer  hon springade , och hjälper oss  duka  fram på köksbordet  det  vi ska ha   :)  mysigt  sen vid  08:00  kommer  Isabelle   upp säger . Godmorgon  sätter  sig  för  äta hon med  en tallrik  flinger  ett  glas  äppel dryck  och en macka  på det   redig  frulle  det  vill jag säga  :)  ,  sen  vid  11:5 tog  jag och bella  bussen  för åka till högdalen . För hon skulle klippa  sig   det  var  ca  6 personer före oss  :) ,  men  sen vart det  hennes  tur    då var hon jätte  glad  !!! .  Hon klippe  upp håret  lite  och klippe luggen  lite  ochså   sen som av slut på det  hela  fick hon rosa  och göna  slingor i håret  ( som går bort  med  vatten )  ,  priset på det  hela  vart  150  kr  biligt  och bra  för  vara  barn  220 kr .  För  toppa  håret  på  mig   men det ska jag göa  om några  veckor  :)  hos  samma  frisör  , bilder  kommer  upp  i nästa  in lägg  via  mobilen  :)  i morgon om det  är  fint  väder  så  ska  vi  ha pick nick ute  :)  me nu får  ni ha en  bra  lördags  kväll  
 
 
puss / kram 
1 anna:

skriven

låter som en bra lördag här var det custom bike show och moppe häng i museie parken så vi hade mys dag i roslagen med och underbart väder till på köpet att man fått en hel del färg och bränt sej lite men så idag så tog jag en mys lunch med mej själv på resturang pelikan gott var det med grillad fläskfile med potatis grönsaker och ett glas vin till det det är vad jag kallar mys sommar så igår hämtade vi rabarber så då vart det baka en smulig rabrber paj och ta med ut till mamma pappa ut på landet och så hämtade vi våra hem gjorda blomlådor som vi ska plantera fina blommor i sen när dom ä klara med renoveringen 3 veckor idag och det har hänt en hel del så kom det åska och massa regn som varade i en timme men nu skiner solen igen och jag ska passa på att gå ut en sväng snart igen hoppas du får en trevlig vecka

Kommentera här: