Snart är det helg !!!

HEJ HOPP  får se vad vi har gjort idag ? Jo fick väka  stor tjejen vi 07:00  får henne  hoppa in i duschen  bli ren sen , klä på sig  och äta frulle = frukost för er som inte  vet smeknamnet på frukost . Sen fick vi snabba oss  till bussen som fick 08:44  från oss  gå på möte i högdalen sen till baka till dagis, med bussen som gick 10:19  från högdalen :) . Lämna på dagis  sen  gick vi hem  tösen sov  fram till 12 :00 , och har fått  lite  lunch i magen efter hon vakna  . Sen slängde  vi  hop en socker kaka   med drotting sylt i  gott  det  blir  till fika :) , det  blir  väl hänga lite  tvätt sen  när den är klar  och hämta  stora tjejen  på dagis som vanligt  :)  vid 15 tiden  . Fick reda på att  lilla fröken har fått  plats på DAGIS  FRÅN DEN 20 AGU  kul för henne  ,  och stora tjejen börjar  0:an den 20 agu  och så   kul  och några av dagis  kompisarna hamnar i samma skola  och troligt vis i samma klass  :) . Så hur mår jag övrigt  i min cf  lite  hostig men det hjälper mig  att  använda inhalera  varja dag morgon som kväll !!! , och jag ska till baka runt den 10 feb  till sjukan på läkar koll :) !!!  . Sen har en cf-tjej från citron fjärllien  fått  nya lungor  hoppas hon mår lite  bätre i dag :)  ,  och jag mår rätt  bra i diabetesen  men har  legat lite . väl pressat tycket läkaren när han fick höra hur  lah har haft i min diabetes  sen jag fick sista  barenet  jag ska,kolla mitt  hba1c  nästa gåg  jag är till  läkaren
ska kolla sockerkakan   hur den ser ut  :) . Och den var inte  klar  får snällt  vänta ca 20 min  till  hoppas jag ,  sitter  med  men mugg  kaffe   och tar det  lugnt  när lilla bus   leker i  köket  :)  .  Något som jag har  börja  reta mig  på  att  klädsen på min vagn är  sliten   och sol skärmen  har  börja  sprick i , tyget  så jag sitter  valet till  kvalet  om jag ska börja kolla  efter ny klädsel i mörkt tyg  :) . Har hitta en från 2005  den är jätte fin   väntar  på att  få ett svar  från  en som skulle villa sälja sin  tyg på sitt delen :)  hon har till salu  , men nu  får ni  ha  en bra  dag   mina vänner  :)  
 
 
 
PUSS  / KRAM  Lena  
1 anna:

skriven

låter som du haft en bra dag idag med massa saker att göra.
det finns massa fina klädlar till olika vagnar har jag sett hoppas du hittar något snyggt kul att lilla bus har fått en plats på dagis då kan du göra en hel del annat sen när hon är på dagis hoppas du får ett jobb sen när det kommer

mvh anna

Kommentera här: