Sista April 30/4 2014 = Valborg

Godmorgon i det rätt okej vår vädret som är ute idag :) , nu har man lämnat stora på dagis hon går längre dagar nu på dagis meln 08:00 till 16:30 och det behövs vill jag lova . Då är hon inte lika pigg när hon ska sova för kvällen , jag har fått någon ret hosta men tror det har med pollen att göra .Och sen att slemet blir lite segare men jag ska köpa birkarbonat idag testa det igen se om det hjälper lite :) , och lill tösen har börja säga lite fler ord som ja tack den sen vräker hon i sig frukt allt från äpple morot gurka vindruvor . (Är en stor faborit ) så skönt och se allt grönt ute snart och lite blommor som kommer upp , vi ska väl åka ut till mamma pappa hälsa på någon helg när min syster är ledig :) nästa gång . Va ska ni alla göra i kväll eller i helgen ?? Själv blir vi hemma för utom att pappa i familjen ska ut ska ut och äta middag , och kolla fotboll han kan behöva få var med sina vänner kolla fotboll med mera ta så många öl han vill :) . Ikväll till middag blir det pasta och kyckling med någon god sås som jag ska slänga i hopp ;) ,och jag och lill fröken ska åka handla sen lite mat och gå på glasbanken ha ha ha ( systembolaget ) ;) . Nu blir det lite kaffe och fixa min naglar här hemma !! just nu medans lill tjejen sover lite efter som hon vakna kl 06:00 när pappa åkte till jobbet och pappa , kommer hem senare i dag efter som han måste jobba över . Så han lär vara hemma runt 18-19 tiden i kväll !! men då finns det mat hemma till han när han kommer hem , HOPPAS ATT ALLA ÄR RÄDDA OM VARAN I KVÄLL TÄNK PÅ HUR MYCKET NI DRICKER IDAG ALLA UNGA SOM GAMMLA !!!!!!!!!!!!!! . LÄMNA BILEN HEMMA ELLER TÄNK INTE TANKEN PÅ TA SÄTTA ER BAKOM RATTEN :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , ha en bra kväll KRAM / PUSS ;)
1 anna:

skriven

Mysigt du har haft det själv ska vi vara hemma gå och kolla på brasan och imorron ska man plantera ut blommorna i blommlådorna ute på balkongen sen ska jag sätta i kryddor i vårt mini växthus har köpt ditt persilja och krsbärs tomater och lite annat så har man en gräs som växer ute på balkongen med hahaha vi har köpt en matta som är som gräsmatta hihi så nu är det mysigt men idag är det en kall vårdag men så brukar det ju vara varje valborg sen till helgen ska jag ut till mamma pappa och hjälpa dom fixa inför pappas födelsedag så då blir det fest så här händer det en del har fått en ret hosta igen men det har med allergin att göra så nu är man helt pollen allergisk tur det finns receptfria medeciner hihi hoppas man inte behöver ringa sjukan och be och få starkare nu ska man äta lite lunch här hemma saknar dej kram

Kommentera här: