Gud vad åren går !!!

Godkväll alla nya gammal läsare har gått funderat över lite saker gällande mig vi kan börja år 2007 , då jobba jag på Fejanskrog dom diskare i huvudsak men vart en allt iallo på stället . Jag jobba både dag och natt om jag inte jobba på krogen jobba i familje företaget som i dag heter Sjöblomsfisk , men att sälja massa fisk till alla personer som gästa lilla ön Fejan :) . Men sen en dag i augusti så kom det ut ett företag som skulle ha kickoff ute på krogen jag jobba den helgen med ;) , så hade jag gått av mitt passa från disken skulle ta mig en natt macka och en öl tror . Jag det var för en av kolegerna skulle sluta jobba och flytta till baka till Polen , sen kom en kille fram till mig och satte sig :) och vem var denna kille ?? Jo det är i dag min sambo som kom fram till mig börja prata så gick det ett halv år ca så en helg i mars , fick vi veta att vi skulle ha barn vårat första barn . Hon var beräknad den 1 dec men ville kom ut till oss den 27 nov det var år 2008 , då bode vi en två i bromma nu idag bor vi en trea med våra två barn . Nästa lilla troll unge kom den 10 okt 2012 :) så nu är mitt liv komplet med familjen men en dröm finns kvar och det är att flytta till villa :) , så är man 30 år nu då ochså hi hihi ska göra en kul sak nu :) . Namn : Lena Ålder: 30 år bor : i Stockholm Är sambo sen 6 år till baka :) barna :ja två årder 4 år och en på 9 månader :) syskon :ja två stycken en lille bror & lilla syster Mamma & Pappa :Ja djur :nej ljus / mörk : mörk hårig ögon färg Blåa ha en bra kväll / natt alla nära och kära ;) kram puss / lena

Kommentera här: