Dålig upp datering på min blogg

Som rubriken lyder  DÅLIG UPP DATERING   har  inte  haft  orken  , att  skriva  det har inte  hänt så mycket  här hemma  på sista tiden . Mer  att  vi har och är förkylda  jag ska till  sjukan i morgon och få , medicin jag har klar mig i 2 månader  av inte behöva ha  bubblor . Med medicin i så jag inte hostar sönder mig  och mår ila  som tusan  för då orkar man , inte ta hand om baren  hemma  eller orka pyssla  här hemma . Idag kommer  farmor  hälsar på oss  äter middag och sover  kvar  till i morgon  , sambon är på kurs  i dag mellan 08:00-16:00 och ästa på dagis  fram till kl 15:00 . jag hostar och snorar  som bara  den inte kul vara  sjuk  önskar  i band man ,  kunde  bli helt  frisk  men det  går  inte  som jag vet  :) . Snart lär lillan vakna  villa ha lunch tror  jag :)  då har man lite göra  hi hi  , hon ler så gulligt nu för tiden :)  nu får ni ha en trevlig  dag  !!! 
 
 
kram / puss 
 

Kommentera här: