Så var det nyår igen :)

HEJ  PÅ ER  ALLA  !!  vad  har  hänt under detta  år  som har  vart   ??   Jo  vi har  fått  nytt badrum  väggarna  om  tapetserade  jag har  fått  vara  hemma  med  värdens goaste  lilla  trollunge , Har  träffat  lite  nya vänner  några nära vänner  har fått  barn   och sen  så väntar man på få bli faster  i januari  till  en liten  kille  ;) . Jag har  gått  ner  från väga 65 kg  till  57.2  kg  så jag är  stålt över det  :)  nu är jag nöjd med det ,  men jag måste nog köpa  lite nya jenns  till  mig  dom andra är stora i midjan  och  inte  så tajta  :) . nu under 13 helgen ska  vi ut  till mamma pappa  = mormor  och morfar   fira lite  få lite frisk luft  från skärgården :) ,  så tänkte jag göra så min mamma  får lite  reklam   ochså  lägga  in en  länk här  till hem sidan hon har ;)  . www.sjoblomsfisk.se   så ni som vill jobba   skärgården under  juni till agu  kan  ju maila  kolla  vad det finns  för jobba , hos sjöblomsfisk  de jag vet  att  ska ha kassa vana  vara  trevlig  mot kunder   kunna  jobba  bakom  fiskdisk . servera mat  hoppa in där det  behövs  hjälp  med mera  :)  ,  hur villl jag att år 2014  ska  bli  ??  Ett  bra  år   med mycket  kul med  familjen vänner   och där  till  !!!!! ,  och ni vet vilka ni är som står mi närmast  som man kan få hjälp av man ber om det .  Alla kärlek till er och respekt  ;)  !!!   jag hoppas på att min sjkdom  blir  bra  eller  håller sig där den ska  vara ,  idag till middag  blir det  skaldjur  bröd gott dricka  :)  kolla  på alla  raketer   som folk skuter upp  i himmlen   :)  
 
SÅ HÄR OCH MED  SÄGER  JAG GOTTSLUT  OCH GOTTNYTTÅR   
 
från mig och familjen   
 
 
puss kram  på alla  
 
 
OBS !!! VAR  RÄDD  OM  ER I  KVÄLL / I NATT  MAN VET  ALLDRIG  VAD  SOM HÄNDER   P.S  
 
 
1 Anna:

skriven

ättning gumman på nya året hoppas du får vara frisk nu en tid och du har världens finaste familj 2 fina tjejer som växer så det knakar mysigt att åka ut till ön med kan behövas ibland att koppla av lite
hoppas vi kan ses nåt tag sen efter alla dessa mysiga helger nu är jag äntligen klar med allt flyttande och imorron ska jag lämna nycklar sen ska jag träffa en gammal klass kompis från lommarn som bor uppe vid flygfältet puss och kram

Svar: vi får kolla det
Isabellemariell

Kommentera här: