LÖRDAG 29/9

Godefter  middag på alla  :)  här hemma  är det  lugnt  , efter som dottern sambon har åkt upp till farmor  David och Viktor  och kattern  hi hi   dom ringde  vid  13 tiden  . Då på stod bella  att  det  fanns  krokodiler i vattnet  dom åkte  förbi hi hi  söt hon är  , själv har man gjort  lunch  här hemma  sen  har man vart ute  gått  till  affären  köpte lite  saker   men ska  åka  i morgon köpa pizza  deg  :)  . Så i kväll  blir man väl själv hemma  kolla  film eller  bara  tv och prata  med familjen :) , så jag har  fått  vila lite   och det  behövdes  för nu börjar det  bli  lite  tungt  att  gå och bära . Denna  mage  så vill  ha  bebisen här  snart  <3  
så var jag in lälste  Malins tankar  på Fejans skärgårds krog , den var lite  kul  läsa  den :)  så ska väl vara  lite snäll och tipsa  om ett  bra  hjul bord  och sen har dom oktober fest  på krogen snart . Så gå in på deras hem sida  boka  tycker jag  http://www.fejan.se  här är deras  hem sida  :)  , vad  ska  alla  göra  i helgen om ni inte  ska festa  och träffa  vänner eller  bara  vara  hemma  med mera  ???  Min mamma ringde och tacka  för blommorna  hon fick av oss  men hon fyller , på måndag en  ingen skulle  in till stan kunna  hämta dom på  måndag  så min bror  hämta dom  i går  när han var  in  :) .Nu ska jag surfa runt  lite  kolla  om jag  hittar  något kul  :)  och så har bebis vaknat  till  i magen skänner jag :)  , hon börjar nog tycka det  är  trångt  där inne   så hon gör  väl allt  för  att  kunna  sträka  på sig tror  jag . Men  det är inte  alltid skönt  när hon gör det  vill jag lova er  alla  men snart får  vi se , vem som döljer  sig där inne  om hon är lika  stora syster  <3  .
 
 
många  kram pussar till er  alla  

Kommentera här: