lite om går dagen

Godkväll på alla !!!   i går  var jag till  Danderyd   och träffa  diabetes läkaren och barnmorskan ,och var på ultraljud  för till växt   och hon  hade  gått  upp  till 1498 g  nu våran lilla  tös . Diabetes läkaren hade inget  klaga  på  :)  , och barnmorskan var nöjd  hon med hade gått  upp 1 kg sen förra  gången  . Nu är det ca 2 månder kvar  tiden går  fort nu  hi hi  jag är ju i vecka 31  nu , just nu sover  sambon och dottern  :)  jag sitter i vårat  kök lyssnar på tv4 nyhetern  för kvällen  och skriver lite  här på bloggen . Så ser  jag att  dimman  har  börja  smyga  på sig  för natten  :/ , men det gör inte mig något  jag ska  ligga  under mitt  täcke  sova  snart  :)  . Nu är det  många dagar  kvar tills  vi åker ut  till mormor  och morfar , över  helgen för  sambon  är på cickoff  med  jobbet  i gbg  från fredag till söndag . då passar  vi på njuta av lite  skärgård  :) hoppas på bra väder   inte att  det  regnar hela  helgen  utan blir fina  höst dagar  , nu medans jag sitter  här och skriver  så har  min lilla  tös fått  för sig att  hålla  på vända . Runt  på sig  i magen hi hi  
tycker  väl att  mamma  ska sova   nu hi hi hi  men  snart ,   blir det  gå och sova :)  i morgn blir det  packa  väska  in för  fredag  till på söndag  :)  . Nä nu får ni ha trevlig drömmar   i natt  
 
 
puss kram / Lena  

Kommentera här: