ja måste bara råd fråga någon !!!!

Var för  jag vill råd fråga någon  så ligger  det  så här  jag gjorde ett g test  i kväll här  och det  visa ett  svkt pluss
men jag vet inte änu  men jag ska  vänta  några dagar  eller  om jag ska åka  til gyn i morgon och göra ett  täst och se om det  visar två sträk  om det gör det kommer  ja att  dö  för  dett  är inte planerat  alls  men jag åter kommer  med svar  i morgon har ett  test  kavar hemma  nu så ska göra ett  i morgon bitti och se om det är  samma  sak då med . Jag vill inte  ha  några dumma  svar av folk och duma  komen tarer av er  i så fal kan ni sluta läsa detta  eller bara  sluta  skriva i mitt  in lägg  ..........




god natt  på alla  nu
ska sova  nu brvid min gulliga sambo ;)


mvh Lena
1 MISSEXTRA:

skriven

sv: Sjuk men det är bra ändå:)

2 Natalie - It's all about attitude:

skriven

vilken söt blogg du har =)

ta hand om dig! puss

3 sara:

skriven

Hmm ja du det kan nog vara något det där :) grattis isåfall :)



Jag hade jätte jätte svagt plus med denna graviditet, och det blev starkare efter tre dagar ungefär.

Så jag tror du är gravid :)

4 jenny - 17 och mamma i februari:

skriven

Första gången jag gjorde G test så visade det svagt men andra gången så visade sträcken starkt, gör testet flera gånger för att vara säker:) Grattis isåfall om det visar posetivt :)

5 Sofia:

skriven

Hej det skulle vara jättesnällt om du gick in på http://decevven.blogg.se/ och röstade på mig som veckans blogg! :)

Kommentera här: