då var det dystert väder ute idag

Då var det  dålig väder  idag ut  det  var dimma ut  i morsse när  jag kolla  ut  min Isabelle vakan  kl  05:30 i dag
sen somna hon om efter hon hade fått  välling  av mig  och att  pappa  hade gått  till jobbet  för dag  sen vakna hon vid  07:30 igen så hon kommer att  somna  när kl är 10  tror  jag det har hänt för ut  och sen fick jag reda på att  jag ska jobba  på lördag  för det kommer ut  en grup på 38 personer som ska äta en tre rätters lunch på lördag  så hoppas det  blir  sol ute  då  och antonio ska vara hemma med lilla fröken sj se hur  det  går hoppas det  går  bra  jag är lite  läsen för  att  hon inte kommer  att  vara med mig under  lördagen   jag hoppas jag kan taa mig hem på lördags kväll  till mina två gullisar  som jag älskar  så mcket   sen åker vi ut på söndag  och hoppas det  går  brra i sommar  för mig att  jobba =) och  som alla  vet  så har jag min lungsjukdom  att  se till  att jag mår  bra  och att  skötta den  så jag inte  be höver  vara  så dålig som man kan  bli om man inte ser till  sjukdomen  sist jag var till läkaren den 4 juni  och det gick bra  ska till baka  till sjukan den 27 juni  för att  ser hur  jag mår då  hoppas det  är bättre  jag  har ett  mål och det  är at jag ska komma upp till 90 -100% i lungkapasatet igen som jag har haft förut  så vill vara  bra  och änu bättre i lungerna  så man måste peppa sig sj  för  att  man ska orka  behandla  sig med alla desa medciner  som man har  fy säger jag men nu är jag vuxen  person så man ska cinte  skänna så  men men i bland  är det  så  även för en vuxen person   jag åter kommer  om det händer något bra eller  dåligt  men ni som läser  detta  hand om er  och era nära och kära personer som finns brevid er  varje dag ..............

hej svejs  / Lena

Kommentera här: