Har fixat här hemma

Godefter middag   på er  alla  glada  här har jag vart i väg och , handlat lite  mat  så  och sen har  golven blivit   skurade  här hemma  så det  lukta  blommor  här  hemma  :) . Sen ska  jag testa göra  egen smörgås gurka  :)  från ett  recpet   som  en vän till mig  har lagt upp  på sin blogg  kommer  lägga  in hans blogg  är på min sida  , så jag har  fått  för mig gör  oxsvans  gryta  i min nya  tryckkokare .Vi har köpt  hem  sen vi var ner  till  sambons pappa  i portugal  :) , sen vart  det  mycket  frukt  hem köpt i dag   för  stora tjejen  äter  både  äpple & banan  i skolan :) , nyttigt  med  grön saker  och frukt   så har  vi börjat  äta  mycket . Ekologisk mat  här  hemma  som kött  frukt  grönsaker  med mera  , se  på tusan nu är dom ska  städa på gården sen jag sa till i går  till fastighetes kötaren här  så är dom röjer   ;) . Nu har  man börja vänja sig  att  vara  hemma  själv  utan ha  barnen hemma  lite  tomt på dagarna   ingen som ska sova  lunch  ingen som skatar  mamma mamma  jag vill ha det  nu ,  men jag  får  värdens  dunder kram och lende  av Denise  när jag kommer  till dagis  hämtar  henne  <3  . Så kul och se  henne  glad   på dagis   även den  stora  som är uppe  på skolan leker  busar  övera  in för  skolan till  nästa  år  ;) , så då har jag funderat  på  börja  baka  kunna  antingen  . Ge  bort  mot något litet  eller  om folk vill köpa  som bor i stockholm   med mera  :)  ,  snart  kommer  manen  min hem  med  stora tjejen  från skolan   jag ska ner hämta  lill fian på dagis  ;)  nu blir det  ta sig en mugg  kaffe  innan  man ska göra lite  nytta .  här hemma   med laga  mat  med mera  här är  bloggen  jag prata om tidigare  , hoppas ni får lite  nytta  denna  ;) . 
FRALLANS MATBLOGG   
 
 
 
tjingeling  på er  alla  så  länge  bland  höst löven  och bland alla  grytor  och slevar i köket  
1 Anna :

skriven

Låter som du har en lugn dag och massa fix här är det en enda röra just nu när dom ska börja med den långa renoveringen på husen igen nu kommer det vara jobbigt i 1 och en halv månad framöver så nu blir det nya fönster i väckan och idag ska jag ut i skogen med helen och sen blir det mys i nya badhuset

Kommentera här: