Söndags promenad

Hej på alla  fina  här har  vi vart  vakna sen  innan  klockan åtta  idag , då vart det  frulle  sen  vart lite  barn program sen gick vi ut  gick en  promenad  som var  rätt  skönt  i  denna . Höst dag som är  med 13  grader ute så somna  lill fröken  gott  i vagen som vi hade fixat med  åkpåse  i  nu när det  börjar  bli kallt ute , hon sov i 1tim ca   sen vart det  mellis för  henne  :)   och lite  kaffe  bulla  för oss andra  . nu sitter hon ritar  med mig i köket  då jag sitter  skriver detta  in lägg  på bloggen ,nu ska jag  med rita  lite  med henne  :)  se vad det  blir   för  kul  av  det  hela   när det  blir  klart  ;)  ska  se om jag får  fram en bild på tomtebobarnen . kunna  måla  på deras  bord  och stolar nu när jag har   lite  färg hemma  :p  ,  sen  blir det  gör  middag som blir  pommes  med  grillade reben  då vi kommer  vi inte använda marenad  huvetaget  dett  räcker  med .  Lite  havs salt  från portugal blir så ruggit  gott  ;)  tycker  vi det  blir  vi  har mer  havsalt i mat lagningen massa  ,dressing  kryddor  fördet  blir så mycket  smak på allt !!!!! 
 
 
så ni får ha  en toppen  söndag  alla  nära kära  vänner  .
 
kram från  lilla  mig  / Lena 

Kommentera här: