lite kvälls tankar

Godkväll  på er  alla  natt ugglor  där hemma i stugor / lägneheter , här  hemma  har   vi haft  brud kväll  för pappa i huset är borta över  natten på grund av jobbet  sitt . Men han  kommer  hem i morgon  efter lunch  :)  jag  ska hänga tvätt   inna  jag lägger mig  sen har jag  gjort en liten , koja åt  lilla tösen här hemma  ska  fixa en åt  stora tjejen  med lite  skärno  på  :)  jag gillar  pyssla  med dom  allt  från rita måla  leka  baka  . Så idag till middag  ville  dom ha korv då det  vart  varm korv  och äggröra till middag  , för dom och en flaska välling  för mini  så skulle  stora syster  sova i kojan med  lilla  syser  som somna vid  19:30 ,  här  i kväll !!  och jag har  fått lite  egen tid göra mina kvälls bestyr som  att inhalera  fått  upp  massa  ( slem )  så hoppas kunna  få sova lite  bätte  i natt . Men även jag börjar kunna  se  ett  slut på hostan  ;)  hoppas jag  iallafall ??? Efter dessa  6 år  jag har haft den !!! För  er  som inte  vet  så fick jag en hosta  sommaren 2008 , på grund av en förkylings virus  när  jag vänta  våran älsta  dotter  under  sommaren  sen har man haft olika teorier om vad det kan vara  ??  Och vist  hitta  om en sak det  var att jag hade  fått  en viss svamp i hals och lungor ,  då fick jag  Noxafil  mot den  den hjälper lite  gran . sen vart det  lite  bättre   men sen vart det jobbit  under  vår sommaren hösten 2012 ,  då jag var  gravid med  lill tjejen så hon fick komma  ut den 10 okt  istället  för  4 nov  som var  tänkt  från början . Men  nu har jag börja  mår  lite  bättre  hoppas det  håller  på vänder ni för mig   nu?? Kan jag gå upp för  baken till skolan  och gå längre sträckor utan att  spy  upp allt jag hade ätit   för jag hade , för  mycket  slem som låg i magen i lungorna  ;)  bar det är ett  STORT PLUSS  FÖR MIG  !!!!!  men  nu ska jag  ta sova innan  lill sessan  får för sig att  vakna  villa  ha välling .  Eller  tappat nappen i sömen :)  och ska koll  till  stora syster  med  som sover i  samma säng för , lilla syster hade fått  koja  <3  dom älskar  varan värkligen   de bästa vara . Igår när  jag var ner hämtapå dagis  först sen gick vi till skolan hämta sora syster  då var det  någon som sprang med sin lilla  rygg säck , och krama om sin syster med  ett  lende  på läpparna  :)  så var jag änu ståltare mamma  idag när  stora tjejens . Skolfotot  kom hem  !!!  hon är  rikigt  fin på dom fotona  !!!  bild kommer  upp  lite  snare ,här  i ett  anant  in lägg  på bloggen . 
 
ha de bäst  nu alla  läsare  / kram / Lena  
 

Kommentera här: