Godkväll !!!

Idag var det en så där  dag man bara  ville  vara hemma  :) men  det går ju inte  måste lämna  på dagis  / skolan , men efter det  blir det  gå hem  göra sig en kopp kaffe . Och kolla  mailen  sen göra det dagliga med ta alla  medicner  och göra puff puff   med  salt vattnet  :)  så har man det fixat för ett  par  timar framåt  , Sen vid  9:50 tog jag bussen  till högdalen  och  böt  till bussen mot  farsta . För  skulle lämna in mobilen och köpa lite  pyssel saker jag behöved som som stoppning  och lite  anat på panduro ,   i morgon blir  det  träffa diabetes sköterskan vid 13 tiden  och ska få kolla  på den nya  pumpen  men måste prata med läkaren Johan . Mm  han tycker jag har  rätt  till  ny pump  efter som jag fick hem pappaer om att  min kan fela  på ett eller  anat sätt   :(  , så skänner jag  att då bytter  jag den bara  :)  så  i månadags var jag till huddinge  gjorde månads  koll  :) . Blåste lite bättre  så vart väl 41 % i  blåsningen på väg åt rätt håll  :)  tycker jag fast det kan vara jobbigt  när ,  man kar sjunkigt så långt  ner  i lugn kapasiteten  på grund av att jag  har vart gravid  nu  . FAN SKA JAG HA UPP DEN  IGEN  !!!!!!! har jag bestämt mig för ,  hoppas  lill fröken sover  bättre i  natt  en igår natt  :)   nu hoppas jag alla  kommer ova gott  :) 
 
 
mvh Lena 

Kommentera här: