fix dag hemma

Godför middag i denna  grå mulna dag  , de gick bra på morgon idag med barnen dom vakna kl 06:00  . 
Då vart de gå upp  äta  frulle  med  dom  då vart det  choklad bollar , med mjölk till frukost för  dom  sen  vart de klä på oss . Men jag  är en stålt mamma  till min blivande två åriga  dottern snart som har lärt sig klä på sig själv  , hoppas det  går bra för min sambo komma  hem idag   :) . Tror  jag har två glad  barn när pappa  kommer  hem  idag  lill skruttan  roppa pappa pappa   där  då pekar hon på våran säng , jag  sa  pappa  är på jobbet   ja  får jag svar  av henne  ;)  mammas  lilla  tjej  vi satt  kolla  ett  fotot  i går  .  Så säger hon  min vagn   pekar på datan  ha ha   då var det en anan  vagn hon såg på bilden  dom är  för goa våra   troll ungar  , jag är  så glad  för jag  fått  upp leva två gaviteter  dom två  i magen  även om det inte har  vart lätt  alla  gånger . Så  ångrar jag inte en sekund  av  att jag  har fått  mina två tjejer  , idag regna  det lite  till och från   men jag tyckte  jag fick en skön morgon promenad  upp till skolan med  stora  tjejen och lika  så  vet ni vad de bästa var när jag gick hem ??  Jo  jag  hosta ingen ting   förn jag kom hem  till  ytter dörren  då fick jag loss  massa  ( slem )  det  var  toppen  , jag  sitte  nu med en  kopp kaffe   lyssnar på  radio stockholm  men  kommer  nog sätta på rock klassiker  istället  :P . Sen fundera jag på lägga  på ett  nytt  lager  med  nagelack :) , som blir  mörk lia  så snyggt  nu nä man börjar få lite  längd på naglarna   :)  sen  tror  jag dagens  middag  blir  fisk då blir det  lax . Ska nog göra fjärills kotleter  av dom  lite anat  en  bara  göra i ugnen  så blir det  dill stuvad färskpotatis , till det med gröna  ärtor  så gott   och så blir det  även hemma  gravad lax med  till det  så man får välja  men jag vet  vad mini vill ha  gravdlax  stora vill ha stekt  lax . Nu ska jag komma  på göra  lite   lunch  se  vad det  blir   :) . 
 
 
 hoppas  alla  får  en  bra  fredag  och helg  
 
kram/ puss  från mig 
 

Kommentera här: