En bra dag !!

Idag  var det  månads kontroll på Huddingesjukhus  av min lungsjuk dom Cystiskfibros :) , efter lunch  var det sjuk gymnasten  och göra andnings gymnastik  sen göra blås mätingen  . Som gick rätt  hyfsat  för mig  :)  så litet  steg åt rätt  rikning  för mig  men  änu en  lång väg  att  gå  upp  för  !!!  , har bokat om tandis  till den 12 Nov kl 11:45  sen har jag damsugit i morgon blir det handla  lite  saker som fattas . Och skura golvet  :) i köket som alltid är  det  smutsigt  fattar inte  var för  :(  ??  Nu här snart  blir det  gör det  som jag gör alla  dagar kvällar  när  alla ,  sover här hemma  :) när  det är  lugnt  hemma  här i lägenheten . och få upp sockret  med   så man kan gå sova med  ett  gott  amvete  om att vakna upp i morgon bitti och det ligger  på  5,6  i sockret  ;)  , sen  kolla  in denna blogg  vet jag   hon har samma  lungsjuk dom som jag  har fast hon har  fått  nya lungor  för  ca 18  år sen  . 
 
ha en bra  kväll  alla  :) <3 
 
 
http://sjuktsjuk.blogspot.se/
1 Angelica:

skriven

Var där igår, har skrivit om det här

http://blogg.alltforforaldrar.se/angiethehappiest/2014/10/21/casper-ska-fa-en-lillasyster/

Svar: ska gå in läsa om det :)
Isabellemariell

2 Angelica:

skriven

Tack :)

Hur ofta träffar du sjukgymnasten?

Svar: jag träffar henne vid varje månads besök
Isabellemariell

Kommentera här: