haft en vän på fika och middag

Hallå  idag kom  min  gammla  vän Alexandra  på  fika och middag   kul att träffa gamaml tjejkompis  :) , nu har hon åkt  hem  för  i kväll  hoppas hon hinner med bussen  från oss  till farsta  ?? Imorgon blir det  gå upp  göra frulle  som vanligt till barnen :) sen  blir det gå upp lämna stora  tjejen på skolan ,sen  hem fixa  sig  och lill tösen för  kunna  handla lite mat  :P . Hoppas  mitt  socker  vill  hålla sig uppe  under natten  jag har typ bara oby mackor  och honung hemma och dextrosol hemma :) , men  blir  köpa hem lite  ( godis & läsk ) så fall man faller så mycket  i sockret i helgen . Sen har man blivit  bjuden på 30 års fest  på lördag  kan vara kul träffa  lite anat  folk   men jag och min vän Jessica  kommer  åka hem  sen , när dom går ut på krogen festar  vidare efter  som  jag har  sambo och barn hemma  :)  . Undra vad man ska äta för middag i morgon ??   Tror  det  det  blir  pasta  och becon  och ost sås  :P  gott det låter eller hur   med riven parmesan onst över  , nu har man gjort  kvällen anings gymnastik  med  inhalera  Adex och sterit  vatten  ( salt  lösning ) för få loss  slem som sitter och retar  . sambon i huset  ska  på kurs  imorgon  fram till 15  i morgon ca  sen på kart samtal i skolan  med  dottern , så kul kommer  vi adet i morgon   som ni alla  ser   det finns  så myckt . Jag vill göra om här hemma  med både  växter  kläder  möbler   lite  färg och form :) , nu blir det  gå och ta lill fröken som är lässen .
 
 
DRÖM SÖTT  ALLA  FINA  
 
KAM FRÅN MIG 
1 Angelica:

skriven

Ja, jag får hoppas. Får smälta lite och sova av mig så ska det nog kännas bättre ganska snabbt.
Önskar att jag hade en plånbok som kunde agera shopping i mängder åt mig idag, DET skulle göra att jag fick tänka på annat för en stund.

Ja, det snöar lite, ytterst lite.. ett par flingor, men inget som stannar på marken.


-Alltid kul med vänner på besök!

2 Angelica:

skriven

svar: Ja, det skulle vara jättekul.
Bara så tråkigt att vi inte bor i samma stad, men på något sätt ska vi väl kunna fixa det tycker jag :)

Svar: ja det är lite synd :( men det är ju inte något jätte långt till västerås igentligen antingen tar man buss eller tåg ner ditt ha ha ha
Isabellemariell

Kommentera här: