Fick hämta en liten yklig liten fia på dagis idag !!!

Som rubriken lyder  jag var i täby träffa  min vän Therese , men det  vart väldigt  kort  det  för  min sambo ringde sa att  jag skulle åka hämta  en sjuk liten tös  på dagis  som troligt  vis  hade fått  feber  :( ?? Så när  vi kom hem kolla  vi ferber  då var den på 40 grader så alvedon på 5 ml  sen åka till  läkaren  med henne  :/ . Där det kunde konsta tra  att  hennes snabbsänka låg på 24  lite  högt men inte faligt ,   inget i urinen  på henne  häller men då kolla dom i halsen på henne  då visa det sig att  det  var på väg  bli  halsflus :( . Så läken som var (svensk för  en gång skull ) skrev ett  recpt  på Kovepenin så vart  jag glad  så nu hoppas jag på att hon blir  frisk , Imorgon kommer  min vän Jennifer  fikar  eller  äter lunch med mig och mini här hemma  hos oss  :) . Trevlig träffa  vänner  kompisar  tycker jag  inte  bara  gå till  gymet eller  bara ut och gå  :P , kolla  in denna  tjej  och hennes blogg  .Hon söker   nytt  boende till sig och sina två barn , dom blir utan lägnhet  från och med  den 1 dec  :(  lider med dom  önska att  någon av mina vänner  kan hjälpa henne  ?? Hennes in lägg  har  spridits på fb  över  flera  tussen  men ingen har lyckats hjälpa  henne   hitt  något  nytt  !!!!!!!!    http://www.nattstad.se/emiliaoja  och gå in kolla , på denna  toppen blogg som  är en av uppsalas  mäst  lästa blogg ,  http://www.uppsalavimmel.se/vimmelawards/arets-uppsalablogg   här har  ni  något kul  läsa  :P vill jag lova er  alla  läsare  .  Nu har lugnet  lakt  sig över   hemet  här hemma  då sambon sover  döttrana  sover , hoppas jag för natten?? Jag sitter som en liten natt  uggla   skriver här på bloggen här i mitt / vårat kök . Lyssnar på radion  ha ha ha  jag har gjort mina  kvälls  syslor  så nu får jag sova lite  bättre  i  natt utan hosta  hoppas jag  :) , hoppas ni alla  andra har haft en bra dag idetta  skit väder?? Som har  vart ute i dag  :/  men det  postiva med det hela   är att det  rätt okej , ute  inge snö  änu jippi säger jag   kommer  frya  häcken av mig i vinter tror  jag  ha ha ha ha .  
 
 
kram från mig 
 detta fotot  tog när hon börja skolan i aug  fin fina dotter  som blir 6 år i nov  
denna  bild tog jag för ett  bra tag sen   när hon skulle göra som jag  när jag inhalera  min medicin :) 
1 Anna :

skriven

låter som en mys dag tycker jag själv ska vi in till stora staden imorron och åka in på södra sidan sen blir det ds sjukan vill du ses nånting kan du alltid ringa mej kram kolla min blogg så ser du ett recept på en jul kaka hoppas du följer mej på bloggen

Kommentera här: