Sommar ute älskar det

Tja  alla  trevliga  läsar  där ut i sommar  stuger  radhus eller  nu vad ni bor i  :) , idag  börja vi med en god frukost  hela familjen  sen slappa  vi här hemma barnen kolla  lite  tv  sen  gick vi ut  efter lunch  lekte på gården i . Sandlåan och barnen hade  vattkrig  ha ha ha  ;)  då är det SOMMAR  när dom har vatten krig :) , hoppas det  blir toppen väder  denna  vcka då det är  midsommar  på fredag  :)  . på onsdag  kväll  åker  bella  upp med farmor  till Dalarna  för  sen åka  ner till  småland   så det  blir  bara  ett  bus , hemma   får se  vad  vi hittar  på om vi går äter middag  på vapigano  på kvällen  .Men jag tycker det  skulle  vara  trevlig fira midsommar  med  vänner   eller  med familjen  men  som skat det  brukar  bli varant  år ute i skärgården  på Fejan  hos mamma pappa  :)  , eller  uppe i Dalarna  hos svärmor  och extra farfar  :)  .Som sakt  jag vill  göra så mycket  för oss  i familjen  skulle  villa hyra ett  hus med  möjlig het  för kunna ha  höns  kunna  ha lite  djur  :), kunna  odla sin egen salald  gurka  med mera  men alla  ska ha  så höga månads  hyror . Jag vill  som skat  flytta  till baka  lite  mot  roslagen  efter dom flästa  vännerna  bor  där uppe  och inte i stockholm, men man måste  vara  två  som vill  flytta  :)  sen har man den där lilla  ret hostan kvar  som man  aldrig  blir  av med . Oav sett  hur mycket  man gör  med  andning gympa  :(   lite  jobbigt  tycker jag  :!!   men  anars är det  okej   jag hade råka  gå ner 1 kg  till  :/  vet inte  hur , men  men  så vågen visa på 56 kg   när jag vägde mig på sjukan  sist  :) . Hemma  ställer jag mig inte   på vågen  ha ha ha  , nu har  lugnet lagt  sig här hemma  lill tösen sover sen 19:30  stora sover  väl sen 1 tim till baka  :) .
 
Hoppas  alla får en trevlig söndag  :) 
 
 
kramar  från mig  @->->->-> 
 
1 anna:

skriven

låter som du haft en härlig helg

Kommentera här: