Regnet faller ner

Jag ser det  regnar utan  för  mitt  fönster  och träden , fladrar lite i den svaga  viden som är utan för fönstret . Idag har  vi vart på lite  även tyr först  på för middagen var  vi till , tanten med glas ögon som  bella  sa  till fröken på dagis  ;)  . sen prata  dom lite  sen  prata jag med henne   och hon tyckte  bella  hade  lärt sig mycket  , sen förra gången  mamma  blir  stålt  över  sin stora  flicka  <3 .  sen gick vi till  t-banan  åkkte hem  för  hon skulle  få vara  några timar på dagis i dag  busa  av sig  inte  bara  vara hemma  med mamma  lilla syster , imorgon blir det  tvätta  klädsen  på vagnen   och tvätta  lite  kläder  ochså töma  tvättkorgen ;)  . sambon ligger  och lus läser en bok  han  har köpt   (kommer inte i håg  vem den handlar om ) ,  jag sitter  funderar  på  vad  vi behöver  för nya  till  oss alla  fyra  i  familjen  under  sommaren och till  att   dom börjar  skolan / Dagis . Bella  behöver kläder i storlek 134-140  lill tösen  behöver kläder i storlek 80-86 :) , hon är inte så stor  mammas och pappas  lilla tös   som jag har sakt  för ut  :) . Bella  fick här i förra veckan  ett  par nya  gummistövlar   som inte är  fodrade , dom värkar hon vara   glad över   hon fick välja  vilken färg hon ville  ha på dom .  Hon valde  rosa  stövlar  från (Reima ) dom är bra  vet  att  dom har  vantar  overaller  med mera   :) ,  jag  har  vart  sugen på köpa  en  dyna  till  vagnen  en invodyna  som formar sig efter barnet  !!   men  498  kr  . På barnensland   just nu men vill ha  lite  billigare   leta  vidare  för mig   ska  vara  i storlek (L) ,  helst  svart  men rosa går  ochså :)  någon av mina  vänner som har  sån till  salu ??  Jag  konsta tera   att  jag har  fått  färg  i helgen i ansiktet  och på bröst korgen :) , he he   kul med  när solen tar   tycker jag    skulle  behöva gå till  solakuten i farsta  ha ha ha  ;) . Få lite  mer  färg på kroppen  tror  jag  så man inte är en blek fis  ,  man kan ju inte  blända alla i sin när het  eller  folk på stan  ha ha ha ha  :P  . men nu  får ni ha en bra  kväll  :) !!!! 
 
 
 
puss/ kram  syns på stan  :P 
1 anna:

skriven

låter som du haft en mys dag samma här har myst lite hemma och nu har jag plockat lite hemma medans alla sover jag har sol krämer till bra pris om du är intreserad kolla i katalogen jag skickade till dej det passar till stora som små och det är högt skydd på dom med jag har dom och jag är super nöjd gå in på mina bilder så kan du se lite
ha en trevlig natt det ska jag ha nu ska se om jag kan stänga av el elementet nu godnatt och sov gott

Svar: Hej Anna tack för det du skicka och det du skicka innan ochså
Isabellemariell

2 anna:

skriven

Varsegod var så lite så

Kommentera här: