Himmlen är blå solen lyser men de blåser ute !!!

Som rubriken lyder  himmlen är blå  solen lyser  men  det  blåser  utav tusan ute  , idag  är det  rätt  lugn lördag   pappa  ihuset  liggerkollar   film  baren kollar film  i våran säng .Och mini busar  med  pappa  syster  :) , norrtälje hade  stöm av  brott i  går  kväll  !!  här hemma har vi alla  ätit  frukost  och  haft oss  ;) . Jag  fick papper  från försäkningskassan   om att  jag är  beiljad  att  få hel sjuk erskätting  på grund av min lungsjukdom , om det inte  blåst  så mycket i dag   så hade  vart  skönt  och mys väder  men . När det  blåser  nodligt  är  det inte   kul :(   men men  hoppas på lite  bättre  dag i morgon :)  uan blåst  ha ha ha  , jag har  hitta en  snygg  tröja in för  sommaren  lägger upp en  länk på den här   den kostar 249  kr  på gömda juveler   http://www.gomdajuveler.se/pub_images/original/ooKouCla_T-Shirt_with_lace_and_skulls__Color_BLACK_Size_SM_0000ISF7001_SCHWARZ_16_61136.jpg    min stora upp gift  nu är  att  komma  på vad ska göra  under mindagar  sen  mer en att  träna   ha mig på  gymet  :)  nu ska jag kolla  om  lill tjejen  vill vila lite  :) 
ha en fin lördag  alla  
 
 
Kram från Mig  
1 anna:

skriven

det är sommar vännen det är upp och ner väder det får man räkna med men visst är det hopplöst när man är sjuk

Kommentera här: