sommar kväll :)

Tja  på er  alla  nya  gammla  läsar här  på min blogg , idag  har  vi vart ute  lekt på gården  dom har plnterat  kryd växeter  och  lite  blommor  perenväxter   i krukorna  på gården  . I min mening  är det det inte  det  snyggaste   jag har  sätt  hade  blvit  snyggare  om jag  hade fått  välja  lite  fritt  med  växter  och blommor  :) , men jag jag fick dom plantera  krydd land   :)  så lite  glad är  jag  sen fick en box boll som är grön året om . Om växer  långsamt  med åren :)  bella  har  vart uppe  på stora gården   lekt med  vänner   i dag  ,  dessi  har  lekt i  sandlådan   och blåst  såpbubblor  . Imorgon blir det  åka  till  bandhags ängen  kollar på höns  får  gätter  kanniner  :) , om  solen lyser   anars  blir det  pyssla  med   baren här hemma  :)  . sen är det  bara  16 dagar  kvar tills  vi flyger  :)  sen  på torsdag  kl 10 ska jag vara på sjukan ta  bort  nålen  :)  så sjönt  slippa  den   sen  hat den i 10 dagar då  ,  men jag har  fått  munsår inte  kul  :(  tycker   inte om det   gör ont  som fan .  Sen  på fredag  åker  vi ut  till mamma  pappa   hälsar  på  dom i några dagar   ska  bjuda dom  på middag  en  kväll  , och paj eller  något liknade  ;)   alltid  gott  med  nybakat   till kaffe  eller  te   nu vad  man väljer .SEN ETT  STORT  GRATTIS  TILL  MIN  FINA  SYSTER  HENNES  KILLE ROBET  ATT  DOM HAR FÖRLOVAT SIG I DAG  ;) <3 <3 <3 , vad kommer  här näst  ??? I  min familj  :) ,  hoppas alla  får en trevlig tisdags kväll  :) .
 
 
puss  kram 
1 anna:

skriven

kul att det händer saker

Kommentera här: