tjena så här på kvällen

Tjena  på er  ute i  stugorna  och lägenhetena  nu vart ni än bor  ,  idag  har  det  vart en sån  där dag  att  bara  vara hemma  sitta  mysa  vid  datan med en stor  kopp kaffe  efter  ha  lämnat  barnen på dagis/ skolan . Så har  man pysslat lite  hemma  med mera vart ut en sväng i skogen  norpa  gran ris  och blåbärs ris  :P , i morgon är det lämna  barnen  sen vidare till sjukan sätta  nål strosa runt  på sjukan . Tills  rumet på avd i 62  är  klart  så jag kan komma upp få sova  där  över  helgen  efter som jag får  feber  varje  gång  jag får  dropp :( , lagom kul tycker jag det är  var  sjuk på heltid   skulle  göra vad som hälst  för  få ha ett  par lungor som funkar  100% . Varje dag  kunna  andas  utan  bli trött  för  gå upp för långa  backar  trappor  med  mera  :/ ,   men  en så länga  kan jag göra det   :)  . Så jag säger till alla  er som söker   tänk på vad ni gör med era lungor  !!  jag gör det  varje  dag  för ,  en dag står ni där   behöver  byta  lungorna   eller så dör ni i canser  . Jag  hppas att jag slipper upp leva  att  behöva begrava  vänner och familjen  för dom har  dött  av canser  ,  den är lika  tragisk  om inte  mer  dö i  en att man dör   i andra  kroniska  sjuka domar  dom diabetes  cystiskfibros  kol  med mera   .  så tänk EN EXTRA GÅNG  INNAN  DU / NI  TÄDER  ERA  SIGG  DÄR UTE I VÄRDEN  , så lite  om min Diabetes  ochså  när jag ändå är på gång   jag var  ner och nosa på 2,3 idag  efter jag hade  vart ute  i skogen  innan  lunch  idag  :/ inte  så bra  var lite  godis  och cola   sen en  god  lunch  med  salad och ost  skinka  :). bröd  sås  till det  :)  lite  nyttig  är man  här hemma  om man måste vara det  :P  vill säga   nu blir det  skrypa,  ner  i sängen  och sova  passa  på när lilla  fröken sover  hela natten hoppas jag  ??? Anars har vi henne  i sängen runt  01:30 :20.00  ca   ha ha ha . 
 
kram på er  dröm sött  nu där ute  i natten  :)  <3 <3 <3  
 
 
1 Anonym:

skriven

Hoppas du mår bättre nu inte kul att vara sjuk på heltid och tack o lov så kommer jag alldrig att börja röka

Kommentera här: