slö söndag

Tjena  på  er  mina små nissar   där ute i  skogens  slut :)  ,  idag  har  vi haft en  städ dag  här hemma  så nu är det rent  fint  ett  tag  igen  tills  något  häls ut på golvet  från bordet  eller  liknade  ha ha ha . Då vet man att  man är  små barns mamma  pappa  :)  , barnen har lekt  busat kollat  film  med mer   nu sover  dom gott  i sina  sängar  för natten . Sambon sover ochså som en stock i sängen  ha haha  för orka upp  jobba  dessa  5  dagarna  , innan  två veckors ledig het  kommer på besök  :P  . Så har  vi upp täckt  att jag hade inte  bara  fått  mystiska  blå märken  av mitt  pencelin , på  fingrarna runt läpparna  utan på låret  vaden  och rygg slutet   ser hel mysko ut  ha haha . Ser ut som någon har slagit mig  :(  men dom blekar om någon månad  hoppas jag  :)  , men  nu sen jag fick nepcina har  det  sluta  bräna i  kroppen   sen i dag har  jag och barnen bakt safans bullar med . Mandelmassa i gott vart  det   så nu ligger dom i frysen tills det  blir jul  , ska  baka  små kakor i morgon tänkte jag  av  mördegen jag gjorde härom dagen . Skulle  vara  kul kunna  ha en liten  frigge  bod  kunna  sälja  ny bakta bullar  kakor i  åt  folk men  får  hadet  i mina  drömar änu  :P  , Så i morgon blir det  gå ner lämna  lilla fröken som har prata om dagis hela  helgen . Stora  syster  ska till skolan  hon går i skolan alla  dagar utom den 17 dec  för  hon ska göra hörel test  igen   kolla  hur  bra hon hör , efter som har  högt  ljud på tv -datan  plattan :/  upp lever  vi  här hemma  efter som hon var ett  öron barn   som liten . Då ville  läkaren Lars kolla  upp det  hos dom  :)  tur är  väl det  , jag gillar inte  alla  gånger  att  vara  diabetiker  :( . Efter som min kropp  gillar  vara låg  väldigt mycket  just nu ett  tag  :/   har fått  lov att  sänka  min basal dos  på pumpen :)  ,men  visa  dagar spelar det ingen  roll  hur  mycket  jag sänker  men   hoppas det ger med sig snart . Men  jag har upp  täkt  när den röda vecka in faller  så sjunker  jag i sokret med   :(   har hört  att  det  är  fler som  hamnar där med , med  låga värden  inte kul jämt  att  vara  tjej ,dam ,flicka  ha ha ha  ha  . S på tisdag  blir det fixa dom sista  julklapparna   blir lite  barn klaäder  och lite  anant  smått  gott  till familjen  och vänner   :) , så har jag snubblat  öven en  kille  som gör  massa  snygga  örhängen  och hals smycken .  Jag kommer  lägga  in hans  länk här på min blogg   hoppas ni kan dela , min blogg  vidare   så jag får  fler läsare  till min blogg . Skulle  vara jätte  kul  med   mer trafik  på  min blogg  :)  !!!  så  på måndag den 22  åker jag till  sjukan tar  bort  nålen :) , sen hoppas vi på att jag får  vara frisk  i 4  måander  eller  någont  sånt  ha ha ha   och jag ska bli bättre på åka till gymet nu  under 2015  hoppas jag håller detta   ;)  här  kommer   länken  https://www.etsy.com/shop/SleipnersHooves?ref=hdr_shop_menu    
hoppas alla  får  har  haft en  trevlig  3 Advent  idag :)  <3  
 
kram från mig till er  alla  !!  
1 Anna :

skriven

jag försöker dela din blogg från min sida nästan varje dag lena men det kanske är för att folk inte tycker att det är nånting att läsa som ingen besöker din blogg jag kan tipsa alla som går in på min sida att gå in på din blogg och läsa så du får fler läsare

2 Lasse:

skriven

Tack så mycket för dina fina ord. Ta hand om dig. Kram

Lasse Sleipners Hovar

3 Anonym:

skriven

Tack Anna :) Lasse säg till om du vill lägga in bilder på det du gör så fixar vi det :) du får gärna dela min blogg vidare bland dina vänner

Kommentera här: