Det vart kväller igen

Det  vart  väller  igen  ha ha  !!  ikväll  var  farmor  här  en snabbis åt middag med oss , sen läste hon god natt  saga  för  barnen  ;) . Hörde nyss  att   någon av dom prata i sömnen  lite  gulligt  tycker jag  , i morgon blir det  gå upp tidgt  för lämna på dagid  vid 07:30  och skolan innan  08:00 .  För  hon ska träffa  talpelagogen på  skolan  då blir  sen  gå hem för mig  göra min anings gymna stik ,  och spotta upp massa  slem  ur  lungorna  så   man inte hostar  som en  tok  när man är ute  bland  folk  och går :P . man vill ju se  normal ut utan börja  tok hosta ,  och spota slem eller  börja  ( kräkas  upp allt  man har ätit  ) . Men så  ser min vardagar ut  för  mig  tror  att det  så för många av oss  med  Cystiskfibros ??  Ena  dagen  mår man toppen nästa dag mår man halv bra  vet  att , det är några  som står i kö till  få nya lungor   hoppas min vän Kia  kommer   få  en  plats för nya  lugnor ??  Efter som hon har  barn med  mer  jag ska vara  glad att  man  mår  rätt  bra  i mina lugnor  hoppas det  går ått  rätt  håll  för mig ?? Jag vill ju det  så  det är  bara  träna   med mera  äta rätt   hålla  allt i trim  ha ha ha ha , + att  det  blir  bra med min diabetes om jag  äter  rätt och tränar  ochså   håller det i trim med  . Har haft  diabetes i 22 år   tänk vad åren går  :)  hi hi hi  idags läge är det  en vanlig sjuk dom !! på 90 talet  var det inte  så jätte  vanligt  att   folk. Fick diabetes  tror  jag ??  Eller  har jag  fel i det   med  ;)  ??  Nu måste jag av sluta  detta   för  äta en macka  och  ta hand om min lilla  prinssesa som har en dålig sömn , vaknar till och från hela tiden   :(  hoppas hon sover  för  natten sen  när  hon kommer  till  ror  :)  .
 
 
 
puss / kram  på er alla   fina  där  ute i  Desember mörkret   
 
var  räda om varan dra lova  det  !!!!! 

Kommentera här: