Nu är det vardag igen

God dagens  på er  alla  !!  då var vadagen till  baka efter , haft  sambon hemma i 8 veckor  på ledig het från jobbet  . Och jag har  på börjat  min vardag  med  lämna  på skola / dagis  om dagarna  , och jag ska börja  träna  lite  småt nu efter jag har  blivit  klar  med  medicinen   och blivit  frisk från förskylningen . Som kom som ett brev på posten  ha ha ha  skolan går  bra för  stoa tjejen  och dagiset  går bra  för  lill tjejen , men i dag vill hon inte sova  så i mogon blir  det   gå in senare  på  dagis för  äta senare . Lunch  se om  hon vill sova  efter  det  :P  
hoppas det  går bra  sambon har böja  jobba  i dag  , efter  ha vart  pappa ledig och  haft  semester  :)  vi har haft en toppen sommar  alla  här hemma  . Och  mitt  nya  kapitel i livet är  att  leva  som  sjukpanskonär  inte kul men  måste göra  det  på grund av min krop har  sakt  i från  , och  idagvart  den sista tvätten tvättad med   går  för  fulla muggar  nu här hemma   medans  första  maskinen  hänger  på tork  :) . Solen  lyser  ute   och jag har  tagit mig en stor kaffe  och njuter  av  lugnet  här   hemma   har  pysslat lite  blir stor  städa i morgon :) , menads  lilla  fröken är på dagis   stora är på fritids  :)  .Hoppas  alla  ni snälla  tevlig  vänner   och familjen får en bra och trevlig  Måndag !!!  
 
mvh Lena  
 
1 anna:

skriven

låter som en bra start på veckan här har det varit lite segt och nu i slutet på veckan blir det att tömma balkongen på alla saker eftersom dom kommer och ska börja med fasadrenoveringen på vårt hus som är det sista för i år blir fint sen när vi fått nya fönster och här har det varit en vända på sjukhuset och sjukgymnast

Kommentera här: