HÖST NU

Jaha då var det  kväll igen ute  hehe idag  har  vi haft fullt upp , börja  med att  tösen vakna kl 05:30 idag  skulle  se barnprogram:) sambon åkte  till jobbet  jag var upp  ur  sängen . Fixa  frukost  åt mig och tösen  sen fika hon och jag sen fixa,  jag  hennes  väska in för  dagis  :)  sen ne lämna  henne  vid. 08:30  på dagis  hämta henne vid 16:30  sen  har min vän alex , vart här  under dag  fikat  och ätit  lunch  hos  mig  de  var trevlig de  ;) jag har en sån. Där undlig känsla av att  någott kommer  hända??  Eller  att  något har hänt  att  typ man är  kär  galen  glad , lessen  med mera  men vet inte varför?? Har  bare  de  :/ imorgon ska jag jobba mellan 09:30 till 18. De ska bli kul det  :) just nu sitter  man lyssnar  på  venyl :) bra låtar där  dom spelar tycker  jag  !!!! händer  ananrs  då jo  på lördag är det fest  hos maria  och joakim  ska bli kul  sen blir det gå ut  på kvällen  tror  jag :) så victor  passar isabelle  medans  vi är borta  :)


nu får  ni ha en trevlig kväll
1 Anonym:

skriven

Gummsan hoppas du inte mår dåligt idag:) Finns om du vill gummsan<3

Kommentera här: