hemma igen efter en vecka i Dalarna !!!

God dagens  på alla  mina  läsare  !!!  nu är , vi hemma  igen efter  ha  vart en hel vecka  hos. Hos
min svär mor och hennes  man  i Dalarna  de var mysigt  komma,  hem till sin  egen  sängen tv med mera  Isabelle  var  glad  att  vara  hemma  och få leka.  med  sina  saker  hon  har  i sitt  rum , så  på  måndag  ska  jag till  läkaren vid 10:00   sen blir det  ta  båten.  Ut  till  min mamma  pappa  och till  min lilla syster , ska  bli  mysigt  att  åka  ut  i skärgården  igen  ska  se  denna gång  om jag kan rida  min häst  jag har??  En  nordsvensk vallak  hoppas min syster  blir  ledig någon dag, så kan hon och jag rida  i hop :) vore  kul har inte  ridit  på dom senaste  2½ åren. ;)  På grund av att  jag fick barn november 2008  och sen så bor man i  stan nu för,  tiden eller  utan för  stan . Nu snart   blir  det  att  göra  hamburgare  till  middag   när  min sambo har  vilat  klart,  se  om min vän sandra  ringer   i kväll  om hon kan :)   kram kram på alla

Kommentera här: