TORSDAG!!!!

God kväll alla  mina läsare  !!!  Jo från kl 07:00 till 10:15  tvätta . Jag  och torka  allt 
och har lakt in i låderna  i sov rumet  skåpen  i hallen , med  sen vart ute  en sväng och hämtat  blommer  till  min mamma . som fyller  på lördag den 2 oktober  och min syssling , fyller  samma  dag  som min mamma .Så vi kommer åka  ut  på lördagen  sen på  söndag  åker  vi hem, till  stan 
tänk att  min mamma  fyller  50 år  tänk vad  saker  har  hänt  under  hennes år.Hon har  left  hon har  tre  barn som är mellan  27-24-17 år  gammal  och sen har hon ett  barbarn. Som blir två i november  så hon har  fullt  upp  med andra  ord min mamma,  jag älskar henne  och min pappa  med  :) mina syskon är  snälla dom med.Idag har  man vart  och träffat johanna  en tjej kompis till mig  vi, åt en lunch i hopp  hon och jag  det  var trevligt  det   tycker  jag. :)  


tack  och hej

Lena
1 Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥:

skriven

Ja, nu är alla förkylda. Tråkigt men sant, det är såna tider nu.



Tack för inbjudan, men Mattias fyller år det med. Så vi ska hitta på något vi tre :)



Kram

2 Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥:

skriven

Joi då helgen har varit bra. Men igår kväll fick vi åka in till akuten med Linnéa då hon fick krupp. Hon fick inhalera två gånger. Men nu verkar det vara bättre.

Ja, jag kan göra om din blogg. Eftersom jag inte gör bloggar längre så tar jag 250 kronor för en blogg. Men då gör jag om allt. Så det är ett bra pris.

kram

3 Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥:

skriven

Det är inge fel på brio novan. Men har köpt ny vagn därför säljer jag mina andra två :)

Kommentera här: