det vart kväller

Det vart kväller som rumpnissarna sa i , ronjarövardotters filmer :) . Idag hade vi besök av min vän Jennifer från huddinge :), kul prata om allt och lite till :). Imorgon blir det fara till Farsta för hämta mobilen , hos telia butiken :). kul se vad dom har gjort med den ;)  sen blir det åka hem igen och lilla bus är hemma hela , veckan ut för vara frisk till på måndag :) hoppas jag eller vi . Nu sitter jag här i sov rumet med liten tös som , sover här medans pappa sover i hennes  . Säng för han ska upp jobba i morgon :) hoppas jag får sova i natt ,utan att hon vaknar skriker !!!! 
Min kvälls mackor dryck  för ligga på 5 i blodsocker i morgon bitti :) 
Lilla skrutt ungen 
kram på er alla från mig :) 
1 Angelica:

skriven

Ja, Casper lägger sig alltid kl 20 :) Så vid 21 har jag min egentid i 1-1,5h innan jag blir för trött och går å lägger mig :)

Svar: vist är det skönt få egen tid på kvällen när barnen sover för natten ;)
Isabellemariell

Kommentera här: