Helvete rent ut sakt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår  vid  middagen  biter  jag i en bit  i snizel  och potatis  men jag tycker  det  blir  lit  väl hårt , då visar det  sig att  min tand  har  gått  sönder  :(  så ringe  boka  tid  hos  tandis  fick tid till i morgon vid  13:45 . På Fridhemsplan  bra  så ställer  en vän upp  och  hjälper mig  passar ,  lill skruttan  i vänt  rumet  under tiden :)  hon är  guld  värd   sa jag till henne  ;) . Anars  idag  har man vart  köpt lite  kläder  till  barnen  en tröja  som var på rea ,  åt  stora tjejen   och ett  linne  åt mig  och lite  linne klänning  och trekvarts  byxor. Till  mini fröken här hemma  nu har  vi  börja använda  storlek 5  på blöjor   då jag tycker , storlek 4  börja  bli lite  små  på henne :P  idag har   stora tjejen  vart på skansen med  dagis  kompisarna  kolla  massa  djur  :)  hon gillar  skansen  . Sen  kom farmor  möte upp  oss  i Högdalen  för dom skulle åka upp till  farmor  farfar  katterna   sen  för  åka  ner till  småland  över midsommar  vi blir hemma  över midsommar  :)  
 
 
mvh Lena  
1 anna:

skriven

oj otur med tanden men sånt händer jag vill önska dej en trevlig midsommar

Svar: Tack de samma :) jo det gick bra dom laga den :)
Isabellemariell

2 Anna:

skriven

bra det så man slipper ha ont det är inte heller kul

Kommentera här: