Snart sitter vi på planet till Portugal !!!

Som rubriken lyder  så drar  vi om en  vecka till Portugal  , och sol bad  har  det  bara  bra med  barens  faseter  och hennes   sambo . vi är  borta i ca  14 dagar  :)  sen  börjar  Fritids  den 18  för  Bella  :), sen är det  bara  två dagar kvar tills  skolan börjar   den 20 aug  och även dagis  med  :)  min troll ungar  blir  stora  !!! nu i höst  mammas pappa  som tjejer  , vi har  vart ut till tyresöbadet albysjön  badat  :)  sen har  vi vart på skansen  vi har . Vart till  bandängen och badat i plaskdamen  alla getingar gillar  bada ochså plaskdamen ,  jag upp täkte  vart dom har  sitt  bo och det var i avlops  hålet  vid  dursch pelaren  :P  .  När jag slog på vattnet  så kom alla upp  ur  hållet  ha ha ha  :)  var  sura  på mig , sen  har  vi vart ute  hos mamma  pappa  över  helgen helg  :), det  var trevlig  fick  gosa  med  min bros  lilla  kille  på 6 månader .
 
 
 
 
 
 
puss kram 
1 anna:

skriven

låter som du haft en mysig dag förstår att du längtar till resan till Portugal sola inte för mycket bara hade tänkt skicka en sen födelsedags present åt dej men den får vänta

2 Angelica:

skriven

sv: Åh, tack snälla. Älskar neon :)

Vill också utomlands :D

Kommentera här: