JOMEN HEJ PÅ ER ALLA

Igår  ringde  läkaren  angående om  svaret  på  svettestet  och hon har  inte , Cystiskfibros  vad  bra men  det  viste  vi redan svaret   på  ha haha ha  . Läkaren är lite  knäpp :/   som skulle to hon skulle  ha samma  lugnsjuk dom som jag  , sen kommer  vi gå på allergi motagningen på Huddingesjukhus  för  barn  ;)  .Det  skänns könt  tycker jag allt  samlat på samma  ställe  :)  efte  som jag springer  själv på  Huddingesjukhus , Sen var  jag  ut  åt  lunch med en  gammal vän  :) var  mycket  trevligt  . Jag åt  gulars soppan  dom hade  och lill tösen fick  dagen fisk  som var  torsk  och  potatis  :)  och min vän Sara  åt  soppa  hon med  :)  , satt  små prata  lite  tog en kaffe  efter  maten  sen var  det  dax  att  gå till t-banan  för åka hem  hämta  stora  bruden på dagis  :) . Det  gick bra  efter  som dom var ute  när jag kom  skulle  hämta  henne  :)  , sambon   har  vart  handlat   så nu är kylen full  med mat !!  just nu sitter man vid  köks  bordet  . Skriver  lite  här  på bloggen  hoppas den faller  er i smaken  alla  nya och gammal läsare   ni får  lämna syn punkter  på vad jag borde för  bättre ,  jag vill  ju driva denna  blogg   så mycket  på  bästa  sätt  :)  . Snart  kommer  tipsen om sommarens  sköna  ställen   att  åka  till   under sommaren  med familjen  vänner  flick / pojkvän  , kommer  lämna  länkar här   på bloggen  :)  
 
 HÄR  ÄR  DET  TVÅ STÄLLEN JAG REKOMENDERAR  DOM HÄR  TVÅ
 
WWW.Sjoblomsfisk.se ägare  Marita sjöblom , Olle Sjöblom 
 
WWW.Fejan.se   David Mattsson , Malin jönsson  
 
MVH Lena :)  PUSS  / KRAM 
1 Anna:

skriven

en fråga vem hade varit på kontroll om svettestet nån av dina döttrar eller det låter som du haft en trevlig dag med din vän vi åkte förbi huddinge sjukhus förra veckan när vi var in låter bra att du mår bra nu hoppas att det håller sej nu
kram vi hörs av

Svar: hej Anna läkaren gjorde ett på denise men det visa inget :) som tur var
Isabellemariell

2 anna:

skriven

vilken tur att hon inte hade cf sjukdommen det var ju skönt att veta att lilla sötnosen är frisk

Svar: Ja det viste vi redan innan men läkaren lyssna inte :( på mig
Isabellemariell

Kommentera här: