Snart är det jul !!

Tjenixen   nu var det ett  tag sen  man skrev här    jag håller  på  fixar , till en anan  blogg  som jag ska  börja  driva  tänkte jag  :)   som gör att   man får lite mer  följare   på bloggen  . Men  kommer  ha  denna  blogg  kvar  så ni vet  händer att  jag skriver  här  med   :) , nya adressen  till blogger kommer   inom snar fram tid   när jag har fått   till den som jag vill  :P . Så nu har  båda barnen  jul lov från dagis  & skolan  kul för  dom  i  morgon blir det  packa väska  slå in dom sita   jul klapparna   som är  från oss  :)  , så har jag fixa  en  jul klapp i dag åt sambon  inte  för det är  så  jätte  mycket  tycker  det   ska   vara  liten sak bara   :P . nu sitter jag här  ska ha upp mitt  socker  :)  som låg på 4,1  nyss , men  ta en skål med  äppel kräm och mjölk gör det  susen  och dricka upp colan   jag öppna  när jag satt  kolla  filmen som  min kära  sambo . Somna i soffan  efter halva  filmen :)  men den  var inte  så bra som jag trodde den skulle  vara ,  horn heter  den  på svenka  :/  som blir  typ ett + från mig   lite  tråkigt   men men  det kommer någon jul film . Som jag  tror  min  älskade  dotter   skulle   gå  se med  sin faster i mora  ;)  dom där  pingvinerna   från malargaskar ,  ha ha ha   i går  var jag  och träffa  min  älskade mamma & syster i norrtälje  :) . Hade  mys  fika  på expresohaus   det var  fint  där ,  vart  en kaffe latte  med  en gillad  macka  gott  sen fick  min mamma & syster  sina  små jul  klappar .  Med mera  vi fick en jätte  fin  jul grupp av min mamma & pappa  som min kära  far  hade   gjort  själv , han kan min pappa  när han  väl får för  sig göra något  extra eller  lite  fint   hemma  eller  ge  bort  gova  till  någon  :) . Sen har jag  och lill fröken  gjort  grädd kola  till jul   och massa  anat  jul godis  och bllar  med  madel massa  och kanel  :)  , Jag ska fixa  mina  naglar i morgon   tänkte jag  ha ha ha   men  min ena  nagel har  gått  av  :/ . Men fixar det  på ett  anant   sätt   som jag burkar lösa  när mina  naglar är korta sätter jag ditt , lös naglar  så det ser lika   långa ut  :)   nu hoppas jag ni alla  har  haft en bra  lördag  :) .  Det  har jag haft  snart  kryppa  ner  för  sova   gott  hoppas jag   och att ,  man får  sova  själ inte  ligga trängas  med  liten   tös  i mitten   av sängen ha ha ha .
 
 
kram  så länge  från mig 
 
1 Anna :

skriven

Låter som du haft full fart lena samma här har bakat 3 saffrans sockerkakor och 120 st is choklad med 2 smaker så här är det full fart idag med ska ner på stan och inhandla det sista av julklapparna sen blir det till att handla inför sista baket synd att vi inte hann att ses hade vart jätte kul att ses en liten stund kram ja nu är det bara 2 dar kvar och snö fick vi nu med hoppas den ligger kvar till julafton gå gärna in på min blogg och kolla lite då och då finns massa bra recept

Kommentera här: