Så nu är jag på benen igen !!

efter  helgen så var  jag hemma  igen   men fick åka in till sjukan efter någon dag efter som , jag fick som bränade  skänsla i kroppen  ont i bröst  korgen   men  det  var  så att  jag hade fått en allergisk reaktion . På medecinen  jag hade  fått  så  med andra ord såg jag blå slagen ut  runt mun och  hade  blå gul lia ,  fläckar  mellan  fingrarna  inte  kul så nu får jag  meronem  och nepcina   i drropp hemma  så man får leka sin lilla  egna sjuk syrra  :P  . Så var jag upp  till diabetes  motagningen för jag måste ha nytt  recept , på  apull flaskor till  insulin pumpen  :) då passa  jag  på ta mitt   Ha1bc  det låg  på 59 i millemol  det är  = 6,5 .Så skönt ligga under  7  i  Ha1bc   så hurra för mig hura för  mig   ;) , så i helgen firar  videt tycker jag med god  för  rätt  med  räcker och kräfft röra   ;) . Sen kalkon på det med  ungs  bakad potatis  :)  eller  vad säger ni om det  låter inte det gott   ??  Och någon Cider eller  öl  :P  jag  har  bakat lite små kaker  i kväll   här hemma  och peppar  kakaor med barnen ;)  , nu blir det hoppa  i säng sova   sen upp  i morgon bitti sätta  dropp  :)  
 dröm sött  alla  ;) <3 <3 <3  
 
puss  
1 Anna :

skriven

ajdå det lät ju inte så kul men hoppas du mår bättre snart krya på dej

Kommentera här: