Jaha så var höst snuvan här igen :/

Godkväll  idag var det läkar konroll det  gick bra , sen hade jag sjukgymnasten  sen hem  äta lunch med  familjen . Så hade jag köpt ett  linne  på lindex  men det  visa sig vara för ,   stor på mig så blir  byta den från m till  en s  :) så är  barens  farmor  här   hälsar på  barnen sover  sen två timar till  baka  :)  . jag ska  krypa ner lägga mig har  vart upp sen  kl 06:15   börjar  bli lite  trött   nu  , i morgon blir det handla mat  sen  blir  det  inskolning på dagis  för mamma pappa s  lilla  tjej och stora tjejen  har in skoling i skolan  på onsdag  ;) . Mammas  pappas  stora  hjärna   sen har jag prata med min fina vän  Sandra  i  dag  :)  , så har jag fixat  nya löpar  skor till gymet  för  400 kr   på rea  så nu jälvar  ska det  börja  tränas här  ska ha  bort det sista  på magen nu  sen är väl jag rätt okej   men  kondisen ska öka   och lite  anat :)   så önska mig lycka till .
 
kram  på er  alla  
1 anna:

skriven

Lycka till med träningen jag ska börja igen med så fort vi har fixat till här hemma 0m en vecka ska dom riva fönstrena för oss så det blir skönt när dom är bytta själv har jag varit sjuk i 3 månader nu sen midsommar helgen och det vill inte släppa nu har vi varit på äventyr i torsdags då vi var till västerås och sen var vi på ikea så nu har vi äntligen fått upp vår nya säng ett tips ta det lite lugnt i början med träningen kroppen kan få en chock om man börjar för hårt och eftersom du inte tränat så tidigare kan det vara skönt att börja i lugn takt Nu är sommaren tillbaka igen skönt med lite värme igen kan inte tro att det snart är september och det är sommar ute ännu det är så härligt ha en trevlig söndag kram mysigt med inskolning för dom söta gull ungarna saknar er

Kommentera här: