Tisdags morgon !!!

Godmorgon på er här hemma har det vart en liten dam som vakna , vid 01 hade svårt somna om sen fick hon en flaska då somna hon på min kudde :) . så vakna hon strax innan pappa gick till jobbet :) , idag blir det till bringa för middagen på sjukhuset för träffa läkaren . Sjukgymnasten och ta bort nålen efter en tio dagars iv kur , men just nu äter baren frulle och jag äter filinger och mjölk och en mugg kaffe på det . Imorgon är min man ledig fram till tisdag :) då blir baren glada och jag med , ska fixa det sista här hemma i dag när jag och lill tjejen kommer hem från sjukan !! . Och så på fredag ska jag baka våran berömda choklad kaka med med madelmassa & nogat choklad med några dropar arom ämnen av rom , och sen blir det skörbärs marmeld som glasyr lite bitar skörsbär på den ;) !!! recept kommer upp på den ;) . vill ha sol värme ute inte blåsa kallt i dag burr burr för det :/ , men men det är april bara än men snart är maj här hoppas jag med alla mysiga dagar och då ska vi åka kolla . alla små djur bebisar som har kommit och gå på barn skansen :) , när det blir lite varmare ut så kan man ha med sig picknik så ;) tror lill fröken gillar det och även den stora tjejen i morgon åker alla hexor till blåkulla vem ska åka med på kvasten ditt ;) med mig ??? ha ha ha ha men nu få ni alla ha en bra tisdag det ska jag ha ner lämna på dagis sen åka till sjukan ;) kram på er / lena
1 anna:

skriven

solen skiner för fullt numera men blåser lite men det gör inget snart är det påsk ja och då får vi se om jag ska baka din kaka jag fick recept på tidigare eller om jag hittar på nånting annat hoppas du får vara frisk nu ett tag saknar dej

Kommentera här: