VI har verkligen fått en liten tjej bara inse det!!!

Idag var ju som sakt extra kolla på bvc för lilla Denise hon vägde förra gången 7670 g och var 71 cm lång , idag vägde hon 7980 g och var 72cm lång . Idag har det vart kallt ut burr säger jag hösten kom fort och det var bar 6+ ut i dag när sambon åkte till jobbet :) , vart tog den varma solen och den finna höst vädret vägen ?? Nu sitter jag här och myser för mig själv har en bebis som sover gott brevid mig . I vagnen sin och den stora tjejen somnar snart ochså hon fick vara vaken extra i dag för hon fick ett nytt tv spel , imorgon blirdet gå hämta biljeterna för helgens trvlig heter som jag sambon ska på spök . Så går på cirkus i stockholm :) som jag fick av mamma pappa i 30 år present ;) dom som med värkar är måns , Lena ph medflera :) ska bli kul se dom live . så min mamma kommer in på lördag runt 15 tiden och passar baren :) . Och myser med dom kan bil kul vet någon som blir glad dagen efter och vaknar upp täcker att mormor är kvar :) , tror jag ska skriva en dickt hä med lite så här på kvällen ;) fast de är inte ( jag som är grundare till den ) . Tänk en vinter utan snö tänk en vår utan fåglarnar kvitter , tänk en sommar utan havets glitter . Tänk en höst utan dom färg glada löven , så skänns en dag för mig utan dig vid min sida . trevlig kväll på alla kram Lena
1 Anna:

skriven

oj är hon så liten ännu då har hon växt långsamt men sen setter hon nog fart ska du se ja jag håller med buurr så kallt det är ute fast solen har vart fram lite idag men det har blåst ute med så det är ingen skön höst dag alls just nu jag saknar sommar värmen mysigt med trevligheter i helgen fin dikt var det med kram ha en trevlig kväll

Kommentera här: