Söndag !!

Godkväll på alla i går kom min mamma in och var barn vakt för , jag och sambon skulle gå ut äta mat och kolla på musikalen SPÖK med Loa Falkman & Lena PH & Måns semelöv &Sussi eriksson med flera . det var jätte bra musikal till migddag var till för rätt väster botten paj med kräfft skagen , till varm rätt var det oxfile kantarell sås och någon form av potatis kaka :) det var jätte gott . Till dricka vart det öl till sambon och husets vin och en pepsi till mig , sen när kl var runt 19:15 så ringde dom i klockan för man skulle å in sätta sig . Tråkigt nog fick man inte fota inne på cirkus under före ställningen :/ , därför blir det inga bilder på det hela men måste säga måns låter bättre när han sjunger på svenska vilken röst han har den kille ;) . Och vi måste ha dom snällaste baren på denna jord för ingen av dom skrek eller gnällde när vi gick dom fick vara med mormor :) , idag har det typ blivit slap söndag jag har stit på fb lite . och sambon vilat och stora har kållat film på tv och data :) , imorgon blir det vara hemma sen på tisdag är det . Åka till sjukan :) för läkar koll och sjuk gymnasten :) hoppas det går bra sen börjar det hända lite andra saker med , jag börjar bli nöjd med kroppen min ;) kan bara säga så här - 4 kg på två veckor toppen det tycker jag . Snart har jag mål vikten som i en liten ask ha ha ha ha , sen håller man på planera lite in för liten blir stor snart den 10 okt , men vi kommer ha 1 års kalas den 20 okt sen den 12 okt ska vi på 1 år kalas till min vän Sandras dotter som fyller 1 år då :) . godnatt sov gott kram / Lena
1 Anna:

skriven

låter som du haft en skön söndag alltid kul med barn kalas det kommer gå bra på sjukan det brukar det ftast göra lena jag har nog gått ner mer än dej med tanke på allt jag vart med om hehe

Kommentera här: