en lugn dag

Hej hopp på alla !!!! idag var jag på förmiddagen hämta ut biljeterna till helgen :) , så vart det till middag pyttipanna ägg rödbättor gott det med svensk husmans kost :) och lite sallad på det . Sen efter middag gick stora tjejen och kolla tv trodde jag jag men hon somna , i soffan sovandes på sin nasse :) så pappa fick bära in henne till sängen rendan kl 18:00 sen somna lilla fröken runt 20:00 . Så vakan hon till och fick en flaska välling nu sover hon igen i sin säng hela natten hoppas jag för , natten inan sov hon mellan oss från 00 fram till kl var 06:15 sen var hon vaken fram till 09:00 sen sov hon en stund . När vi skulle till globen hämta biljeterna :) sen har man prata med min bror som kommer äter middag med oss , på söndag med sin sambo magda ;) trevligt det blir så på lördag ska jag med stora tjejen på dans igen kul för henne :) . hoppas det inte blåser så mycket i i morgon inte mysigt vara ute när det blåser och så var frost ute , på hustaken i dag när man vaknar då är det 1+ ute när A åker till jobbet så hade man en tös här hemma . som fråga om hon fick gå till dagis när kl var 07:30 jag nej du får vänta till 08:30 då får jag till svar av bella , men mamma var för då dagis är öppet nu jag svarar bella att man får vänta tills kl är rätt tid för . Gå dit ner till dagis men jag vill leka med mina vänner mamma men vi kom ner till dagis runt 08:45 och det var okej sa dom men godnatt på alla puss / kram Lena
1 Anna:

skriven

kul med lite bio i helgen det är väll svensk husmanskost man alltid äter kul med dans för stora jejen jag förstår att hon vill gå ner till dagis tidigare det är bra att du förklarar för henne att hon får vänta till rätt tid hon är så gullig din dotter eller båda föresten
Godnatt och sov gott

Kommentera här: