HALLÅ ALLA GLADA

Hallå här i höst kvällen !! i går kväll ringer mobilen från dålt numer , och det visar sig vara min läkare som ville jag skulle komma in ta blod prov :/ i dag . Och jag var fixa det i dag så hoppas dom såg bra ut ?? ska två nya i morgon som jag åka lämna på huddingesjukhus , så var jag i väg med lill tösen till läkaren för hon hade fått massa ut slag och det visa sig var ett förskylings virus som ger . Dom ut slagen så hon ser ut som en prikikorv ;) våran lill fisa men ingen fara träffa andra vänner eller barn :) tur är det , så i dag har pappa bella beställt bio biljeter till filmen turbo snigel :) . Någon som är över lycklig för att gå på bio med pappa helt själv utan , mamma lilla syster ;) fick svar av henne mamma och denise ska inte . Med på bio dom ska stana hemma pappa vist vist säger en mallig bella ;) älskade lilla barn , Och även jag börjar må bättre av iv- kuren :) . i morgon blir det nog åka träffa en kompis kolla in lill bebis :) , och stora ska ner på dagis ha ha ha nu sover alla här hemma ska flytta lill tösen från vagen till sin säng . Nu börjar hon kunna sova i sin säng igen hela nätter :) i går kväll somna hon runt 21 tiden och sov fram till kl 06:20 i dag , lyx få sova själv i sin säng fram till 06:20 idag somna hon runt 20:45 hoppas det håller i sig under natten sova en hel natt :) då blir jag jätte glad . Vad har ni andra gjort för kul :) i dag / kväll ??? Jag vet gå in kolla in denna tjej vet jag hon har en bra blogg med :) http://www.papayamodels.se/Carolyn-ahvenainen ska lägga till henne bland mina blogg vänner och länka henens blogg :) och kolla in denna blogg med vet jag http://www.isabelhernandezbonita.blogg.se samma till den andra bloggen :) men ni alla fina läsare ha en under bar lill Lördag = bra Onsdag kväll PUSS / KRAM
1 Anna:

skriven

skönt att du mår bättre nu vännen jobbigt med hostan och tur var att lilla denise inte hade fått nån smittsam sjukdom så som rödahund lilla gumman mysigt med bio det var länge sen jag var på bio så det börjar bli dax nu bra bloggar du har lagt in puss och kram

Svar: ja det är kul med bio och allt annat
Isabellemariell

Kommentera här: