Mys FREDAG !!

Hej hopp på er alla glada natt ugglor !! nu blir det kolla vem av idolerna som blir kvar i idol :) , norlans bruden var ju grym och lika så kevin ;) . Men frågan är ju vem vinner idol 2013 vem tror ni vinner i år är det Kevin , Jens Erik Elin jag tror det är Elin och Kevin , som det står i mellan när dom är i globen den 6 dec :) . Idag har jag och lill fian vart till farsta och fixar ,sen kläder till ästa som har av slutnings show på älvsjö mäsan :) imorgon kl 19:00 . annars har vi vart hemma jag har hunit tvätta en maskin kläder :) lill fian sover , älsta sover sambon sover men jag är vaken . Vad ska man hitta på i jul klapp till baren någon som tips till dom ?? Jag ska torka av räket ute på balkongen sen skaffa granris slinga lägga , på balkongräket och sen den färg glada ljus slingan . just de vi köpte Per Mobergs glögg som var 2,2 % . Den var god som tusan så den kan jag rekomendera till er alla :) , puss kram Lena
1 Anna:

skriven

Ja jag tror med att det står mellan elin och kevin i finalen elin var ju grymt bra jag röstade 4 gånger på henne ikväll mysigt med avslutnings shov ja nu längtar jag till den 2a december då jag får hämta nycklarna till nya lyan och då ska jag börja jul pynta ställa ut advents stakarna och städa och fixa den glöggen ska man testa

ha en trevlig helg

puss och kram

Kommentera här: