Jul pyssel och mys

Godeftermidag !! idag har man bakat små kaker med choklad i :) sen en safans kaka , nu är alla julgardiner upp och alla stjärnor och ljus stakar med :) . Och städat har man gjort i dag ska skura golvet nu i köket när liten sover och stora är på dagis , ska fixa advänts ljusstaken till bordet ska bli klar till på söndag och då ska vi baka igen fast i år har jag fuskat jag har köpt färdig pepparkaks deg . för baka pepparkaks kakor med bella ;) så fick vi ny tid till denise den 13 dec kl 10:00 , ska träffa läkare kolla vad som är fel efter som hon inte är okej i magen :/ våran lilla tjej så på måndag ska vi till bvc med båda baren kl 08:15 . Och sen kommer en vän till mig med sin familj hälsar på oss :) , tror jag ska ringa min mamma och min mormor :) då blir domm glada . Imorgon är det kalas för stora tjejen ska ha här hemma :) . Med sina vänner och vi vuxna får umgås ha trevligt mednas baren får leka runt :) ska fixa det lilla sista med godis påsar till baren :) , gör det i kväll sen när sambon kommer hem så jag kan gå till butiken köpa . Lite godis gör godis påsar ta med hemma åt baren sen när dom går från oss, nu ska jag sätta fart här hemma . puss kram
1 Anna:

skriven

gott det låter kan man få receptet på dom goda kakorna hihi låter som du haft fullt upp med allt mys fix till advent jag har inte satt upp nått ännu det gör jag nästa vecka på måndag tråkigt och jobbigt när hon inte är okej med magen åh vad mysigt med kalas för stora tjejen det är alltid lika trevligt med kalas och barn kommer då blir det full fart

kram kram

Svar: jag gick efter recpt på schakrutor i sjusorterskakor sen blanda jag i hoppa den ena delen med kako och denandra med vaniljsocker :)
Isabellemariell

Kommentera här: