redan onsdag !!

Godkväll på alla glada :) idag var jag kolla min pct = portacat , och tagit bort nålen i den den funkade bra sa läkaren på rönken ( för låt för stavningen ) ha ha ha . Idag var jag in på Lindex köpte mig en tröja ska se om jag kan lägga in bild på den här den är mörk ser ut som mönstrad lepard mönster :) , sen i morgon kommer dom från ikano kollar på vårat bad rum :) hoppas på ett bra svar . Nu sover båda tjejer och sambon ha ha dom var trötta tror jag här hemma , har kollat på ett tv program på tv4 som helter helt sjukt ha ha ha dom är kul . Ha ha ha dom fråga en kille vilka tror du går in i väggen ?? Dom som sitter på kontor svara killen !!! så tänk efter vänner vad ni har för jobb ha ha ha ha ha , vart tog våren vägen undrar jag ?? Vill inte ha mer lapp mögel nu på baken vill ha blå sippor på baken och rått öron på björken ha ha ha , vad ska ni alla göra för kul i helgen ?? Själva vet vi inte men nästa fredag drar vi upp till Dalarna fira påsken i år :) . kram på alla :)
1 anna:

skriven

låter som din dag var bra mysigt med att fira påsken i dalarna med ha en trevlig vecka

Kommentera här: