Hade en trevlig efter middag i går !!!

Godförmiddag på alla läsare och även ni andra med som inte läser allt jag skriver ;) , Igår efter middag åkte vi till våra vänner för grilla och umgås lite det var trevligt . Sen kom en anann vän som heter Ida och åt middag med oss ochså :) , så lekete bella och Elton med varan kul och se men det gulligaste . Var när Elton kram och pussa på lilla Denise , idag vakna vi alla runt 09:00 gick upp åt frulle ;) nu sitter dotter myser kollar . Lite film sambon kollar tv och lillan sover ute i vagen det är runt 25+ ute tror jag ?? Så blåser det gumma vindar med mysigt så ska svensk sommar vara då är den som bäst :) , Så strålar det rockclassicer ut ur högtalrna i köket ;) så har man fixat håret med lite i stil med raggar . Fesyr som tjejerna brukar ha :) vissa är snygga tycker jag och vissa kläder som klänningar som tjejerna har på sig ;) , tänk att två veckor kan gå fort sambon har bara två veckor kvar på semestern :/ tiden har gått för fort tycker jag . Så vecka 32 kommer dom gör om bad rumet hos oss så blit utan toa och bad kar i 4 veckor :/ , hoppas det går fort så man kan gå på toa och byta på lillan sen ;) . Idag kommer Denise lära gå vagn hoppas jag :) hon har ju börja resa sig mot soffan , nu går hon nästan runt hela soffan ;) våran lilla tjeje blir stor sen i tisdags kom Sandra med sina . Barnen Leon Enija och lilla Minova då vart det fullt bus på baren :) , nu vart de en mugg kaffe njuter av lugnet lite ;) men ni alla får ha en bra dag i solen ;) kram / puss

Kommentera här: