Onsdag den 23 Januari

Godmorgon på alla  glada  :)  här har natten vart  bra båda flickorna har sovit  gott  , så kom vi ner till dagis  som vanligt  vid 08:50 det är toppen tycker jag . Så lilla  tösen sover  lite till  efter ha  fått  mat  och ny blöja  :) , så idag  var tänken att  ha  åkt till min vän sara  hälsa på . Men jag upptäkte  att  de kommer  ta lite tid att  åka  till henne  efter som  hon bor utan för norrtälje  , så vi får ta  de en annan  dag  :)  så idag blir  vi hemma  fixa  lite vika  tvätt  och sätta  på en ny tvättmaskin  med  :) . och rensa  bland  alla  barn klädere sen har  jag lämnat  bort  kläder  och leksaker ,  som vi inte har använing för häller  till  en grupp  som hjälper  andra som har det  dåligt  med kläder  både till . Barn &tjejer &killar &ny blivna mammor  med mera  :) sen i söndags var jag mamma syster ,  och hade  en trevlig dag  på centralbadet  och fick träffa en masör  och så bada  vi  i bubbel pol :) .Sen fira  vi min sambo i söndags  med  hans  syskon och några  vänner  till  oss  :) med kaffe  tårta  hi hi  , sitter  fundera på  börja  sälja något kul  som alla  kan ha  nytta  av men  vet inte  vad jag ska  göra  ?? Någon som har tips  till mig säg  till  i såfall  eller  skrriv en . Komentarer  här på bloggen  , sen vet jag  att  det  är  dåligt  med  bilder  här på min blogg  hoppas ni gillar de ni läser  här  på min blogg  ??  Så har jag inte haft  medicin på 5 veckor ,  mot  min hosta  utom att  jag tar mina  andra  mediciner  jag har för min cf  :) .
 
 
 
ha  en trevlig  dag  alla 
 
kram Lena 

Kommentera här: