IDAG ÄR DET 3 MÅNADER SEN DU KOM TILL OSS

Tänk vad 3 månader går  fort  :)  idag  är 3 månader  sen  våran lilla  hjärta kom till denna  jord  , hon är en glad liten skrutt fia  som ler  och skrattar  åt en  nu  :) .Tösen ligger  i vagnen sover  gott  :) just nu   har  fått  lite mat  och lekt  med babygymet  , sen  har jag bädda  ret i våra  sängar   mysigt  gå lägga  sig sen till  kvällen  och natten :) . ska  ner  hämta  stora  tjejen  om en time på dagis  då får hon kolla  på barn , program  sen ska jag  fixa  tirxa lite med kläder  ska  jag ska. Skänka  till  behövade i dena  stora stad  en tjeje som kommer  hämtar det i nästa  vecka  jag blir så varm i hjärtat när , man kan hjälpa nadra  som inte har lika  bra med  kläder   och andra  saker  barn som behöver  leksaker  kläder  med mera  :) . istället för  dom bara  ligger  tar  plats  så kan jag ge bort dom  i stället  :)  , tycker  fler kan göra  så som jag  ska  gå igen kartonger  i helgen :) . ska göra  pannacotta  här hemma  nu  tror jag :) .
 
 
ha en trevlig dag alla 

Kommentera här: