Oj trode man inte kunde få tårar så här lätt :)

var för jag får tårar är för jag sitter kollar Sofias änglar :) , ikväll handlar det om två stycken i en barn familj har fått Canser dom ska hjälpa dom få nytt bad rum och dottern får ett om gjort sov rum :) . Men jag gråter så fort jag kollar såna här program med folk som inte har det lätt i familjen eller av en annan anledning , inte har råd fixa hemma för dom måste på sjukhus så mycker eller något liknade . Sen har båda tjejerna fått feber båda har 38 i feber och dom har fått alvedon för kvällen :) så de blir ringa dagis i morgon, tala om att hon blir hemma i morgon kommer på måndag istället . Så nu sover alla snart här hemma men jag ska vara vaken lite till kolla på fråga olle på kanal 5 ha ha , kan vara kul ibland hi hi hi ;) men imorgon blir det mysa hemma med mina tjejer . <3 så kom bilderna jag hade förstorat upp på lilla tjejen :) , ha en bra Torsdags kväll alla läsare . kram & puss på er alla
1 anna:

skriven

ja jag började med att gråta kan jag säga det är inte lätt inte oj då är båda dina flickor med feber oj oj då hoppas du får en så mysig dag imorron som det går

Kommentera här: