Dagens äventyr :)

Då har vi vart vakan sen tidigt i dag och lillan är grinig på kvällen :/ bara för hon har tand spricking i munen , mammas lilla hjärta och den stora är inte helt pigg hon med . men hon är i 4 års tråset :/ inte kul men man får ta det visa dagar är hon snäll när vi går till dagis hon vill dra lilla syster , tror fera håller med mig om att all dessa prat om att det finns hästkött i all mat från ikea axfod familjendafgård . Men snart lär det komma upp något annat att prata istället men vi svenskar är lite väl gnälliga av oss eller ha jag fel om det ??? Men en annan jätte vikigt sak som jag vill att alla ska tänka en eller , flera gånger angånde om att donera organ ??? www.doneraorgan.se hoppas flera tänker med huvet inte något annat , vi är många i detta land som behöver hjälp med få nya organ med mera . Jag har en vän som är i behov av nya lungor :/ jag håller tummar och tår för henne att hon får nya lungor en dag eller en månad , nu sover sambon och båda döttrarn med får se om den stora pratar och snarkar i sömnen :) i natt hi hi hi . nu får ni ha en bra kväll och natt godnatt puss / kram
1 anna:

skriven

oj börjar hon få tänder redan det är lite tidigt det ännu tycker jag men men får väll se det där med hästköttet hörde jag på radion samma dag vi var på ikea så allt som är sakt är sanning av det bra att donera organ med den som vill menar jag det är olika vilkas som ill göra det men visst är det bra om många gör det det håller jag med om sov gott

Svar: ja men dom börjar få det runt 5månader men ofta får dom det vid 10 månader hi hi
Isabellemariell

Kommentera här: