Jaha då var de tisdag !!!

Godkväll !!! idag har jag vart träffat en vän till mig för det inte gick , vara hemma när dom var här borra i badrumet :/ . Så jag fick lämna på dagis redan 08:40 i dag tur var det :) , men sambon upp täckte att hon har bilat hål till granen under oss :( inte kul det . så i morgon blir den dag hemma om det går sen på trosdag ska jag vara på sjukan göra månads kolla hoppas det kommer , gå bra efter sommar uppe hållet men som sakt jag skulle behöva ha en iv kur nu innan . Alla blir sjuka och hostar och snorar över allt och även dom på dagis :/ , har någon kollar The valleys på mtv ?? Dom är sjuka i huvet där festar håller på med varandra 100 gånger om ha ha ha men vissa killar värkar vara rikiga korkade :/ tycker ja , sen en anan fråga är det någon av mina vänner som har vart på ett glas i Norrtälje ätit någon bra mat rätt ?? Var för jag undar detta är för att vi är några som ska gå ut där den 31 /8 , äta lite ha trevligt :) ser fram imot och träffa gamaml vänner . nu sover alla här hemma :) så är det bara jag vaken som vanligt !!! ha ha ha jag är en liten natt uggla ;) liten lista med vad jag ska göra eller vill göra !!!! 1: Jag vill gå och gyma med någon vän :) 2 : villa ha snygga kläder som passar ( så man slipper ser ut som något som katten släpat in ha ha ha ha ) 3: kunna få må rätt bra i livet :) (efter som jag har en ( Lung sjuk dom :/ att leva med ) 4: Träffa andra som har samma lungsjuk dom som jag alltså CystiskFibros och som har fått barn har kontakt med två stycken jag pratar med . OBS !!!! GLÖM INTE GÅ IN LÄSA PÅ www.rfcf.se om ni vill hjälpa till sammal pengar till forskningen eller bara läsa ;) nä nu får ni ha en bra kväll puss / kram / Lena ;)

Kommentera här: